Združeni v glasbi!

Vsako leto zdaj že z nestrpnostjo pričakujemo grafično podobo in slogan, ki zaznamujeta Pesem Evrovizije tistega leta. In včeraj smo dočakali letošnjega - Združeni v glasbi oz. United by music je uradni slogan, ki opisuje edinstveno sodelovanje Združenega kraljestva, Ukrajine in mesta Liverpool, da skupaj pripravijo Pesem Evrovizije in dokažejo, da neverjetna moč glasbe še vedno združuje narode.  

Hkrati slogan odseva same začetke tega festivala, ki je nastal s prav tem namenom, da združi evropske države v enotnem televizijskem formatu skozi glasbo.  

Zaradi 160 milijonskega občinstva, ki je spremljalo lansko Pesem Evrovizije, so letošnji organizatorji iskali široko, povezovalno tematiko, ki se odseva v “milijon src, ki bijejo kot eno”. Barvno shemo so navdihnile barve ukrajinske in britanske zastave, zastavljene tako, da prinašajo veselje in raznolikost festivala.  

Barvit EKG src, ki so nanizani kot na niti in bijejo v ritmu glasbe, vsako v svoji barvi in velikosti, predstavlja občinstvo Pesmi Evrovizije, ki zaradi festivala bije kot eno. Saj smo vsi Združeni v glasbi (United by music). Slog pisave je Penny Lane, v katerem so zapisana imena ulic na tablah v Liverpoolu, kot poklon mestu.  

Grafična podoba je plod sodelovanja dveh agencij, in sicer Superunion Agency v Združenem kraljestvu in Starlight Creative v Ukrajini. To sodelovanje je zgled, kako bo letošnja Evrovizija tako pred kamero, kot za njo, intenzivno povezovalna.  

United by music - Združeni v glasbi!

Vir:
Zadnje novice
Odštevajte skupaj z nami!
Do finala, 11. 5. 2024 še:
00
DNI
:
00
UR
:
00
Min
:
00
sec