Vsako leto poleg pesmi, ki bodo zastopale države, z velikim pričakovanjem čakamo tudi na logotip in slogan Pesmi Evrovizije, ki sta vsako leto unikatna, nova in preko katerih želijo organizatorji prenesti bistveno sporočilo mesta in države, kjer Pesem Evrovizije poteka. Letos smo morali čakati nekoliko dlje, kot smo bili (raz)navajeni do zdaj. A dočakali smo – slogan Pesmi Evrovizije v Torinu je

THE SOUND OF BEAUTY

The Sound of Beauty

Tema Pesmi Evrovizije v Torinu je vizualna podoba slogana The Sound of Beauty, zvok lepote. Zvok in njegove lepote so tako vizualizirali s pomočjo cimatike, tehnike vizualizacije avdio frekvenc. Te so upodobili v podobi simetričnih struktur in vzorcev.

Cimatika

Italijanski vrtovi so bili eden izmed glavnih navdihov za to podobo, saj s svojimi simetričnimi in dodelanimi vzorci rišejo zelo podobne strukture kot cimatika. Podoba cimatike v letošnjem logotipu pa predstavlja na nek način tudi podobe sonca in kozmičnega portala, preko katerega lahko vstopimo v zvok lepote – The Sound of Beauty.

Italijanski vrtovi

Sama grafična podoba logotipa in pa grafična podoba slogana (pisave), pa ima navdih v italijanskih podobah »arsenica«, ki so svoje korenine iskale v italijanskih plakatih oz. oglasih iz začetka 20. stoletja. Starinski način so prenovili z Act Nouveau in Deco detalji oz. poudarki.

Plakati oz. oglasi iz začetka 20. stoletja

V prihodnjih tednih nam bodo razkrili še več podrobnosti, prav tako pa tudi nadaljnji razvoj in uporabo letošnjega logotipa in slogana, nekaj primerov uporabe pa so razkrili tudi v predstavitvenem videu, ki si ga lahko ogledate spodaj.

Do finala pesmi evrovizije še
0
DNI
:
0
UR
:
0
Min