Organizatorji letošnje Pesmi Evrovizije so se odločili, da za leto 2021 vseeno prenovijo obstoječ logo, a ohranijo geslo Open up.

Logo odpovedane Pesmi Evrovizije 2020

Logotip Pesmi Evrovizije 2020 je predstavljal vizualizacijo sodelujočih držav glede na leta, ko so se te pridružile Pesmi Evrovizije v zadnjih 65 letih.

Logo odpovedane Pesmi Evrovizije 2020
Logo letošnje Pesmi Evrovizije 2021

Logotip letošnje Pesmi Evrovizije pa so zasnovali malo drugače, z njim pa želijo organizatorji predstaviti, da bo letošnja edicija, edicija povezanosti in druženja. Rotterdam so postavili kot bijoče srce Evrope v maju 2021. »Logo predstavlja povezavo Rotterdama s preostalimi prestolnicami sodelujočih držav in simbolizira druženje, ne glede na obliko.« je povedal Sietse Bakker, glavni urednik Pesmi Evrovizije.

Lanski logotip, ki ga je izdelala agencija Clever°Franke, je prejel tudi dve nagradi, in sicer European Design Award in Red Dot Design Award. Pri agenciji so povedali, da so z letošnjim logotipom želeli ohraniti lanski stil in ohraniti preproste, pametne, minimalistične in eksperimentalne elemente ter mu dodati noto praznovanja vrnitve Pesmi Evrovizije.

Do Finala
Pesmi Evrovizije 2021
000
DNI
00
UR
00
Min
00
Sec