Organizatorji letošnje Pesmi Evrovizije so se odločili, da za leto 2021 vseeno prenovijo obstoječ logo, a ohranijo geslo Open up.

Logo odpovedane Pesmi Evrovizije 2020

Logotip Pesmi Evrovizije 2020 je predstavljal vizualizacijo sodelujočih držav glede na leta, ko so se te pridružile Pesmi Evrovizije v zadnjih 65 letih.

Logo odpovedane Pesmi Evrovizije 2020
Logo letošnje Pesmi Evrovizije 2021

Logotip letošnje Pesmi Evrovizije pa so zasnovali malo drugače, z njim pa želijo organizatorji predstaviti, da bo letošnja edicija, edicija povezanosti in druženja. Rotterdam so postavili kot bijoče srce Evrope v maju 2021. »Logo predstavlja povezavo Rotterdama s preostalimi prestolnicami sodelujočih držav in simbolizira druženje, ne glede na obliko.« je povedal Sietse Bakker, glavni urednik Pesmi Evrovizije.

Lanski logotip, ki ga je izdelala agencija Clever°Franke, je prejel tudi dve nagradi, in sicer European Design Award in Red Dot Design Award. Pri agenciji so povedali, da so z letošnjim logotipom želeli ohraniti lanski stil in ohraniti preproste, pametne, minimalistične in eksperimentalne elemente ter mu dodati noto praznovanja vrnitve Pesmi Evrovizije.