Grafična podoba, ki tvori podlago za vse tri večere, simbolizira praznovanje 65-letnice Pesmi Evrovizije ter 41 držav, ki se je bodo udeležile.

Pesem Evrovizije je bila osnovana desetletje po končani 2. svetovni vojni z namenom združevanja Evrope preko glasbe. Zadnji dve desetletji se je Pesem Evrovizija odprla novim in novim državam, talentom in tehnologijam. Da bi vse to čimbolj poudarili, so na tej podlagi osnovali tudi letošnji logotip, ki vsebuje barve vseh 41 sodelujočih držav, kakor so kronološko pričele sodelovati na Pesmi Evrovizije.

Vam ni povsem jasno kako? Spodaj si lahko o tem pogledate tudi video, ki so ga pripravili za nas.

Logo prav tako nadaljuje tradicijo logotipov prejšnjih Pesmi Evrovizije, ki jih je gostila Nizozemska, s svojo okroglo zasnovo.

Primere uporabe in razlage si prav tako lahko ogledate spodaj.

Kompozicija logotipa Pesmi Evrovizije 2020. vir: eurovision.tv

Grafična podoba dogodka Pesmi Evrovizije 2020. vir: eurovision.tv

Razvoj logotipov Pesmi Evrovizij na nizozemskem. vir: eurovision.tv

Grafična podoba Pesmi Evrovizije 2020 na tramvaju. vir: eurovision.tv