Evrovizijski sij

Z združitvijo severnega sija in harmoničnega ritma izenačevalnikov zvoka je nastala vizualna identiteta za Pesem Evrovizije 2024. Koncept "Evrovizijski sij" temelji na preprostih linearnih gradientih, ki so jih navdihnile navpične linije, ki prežemajo tako severni sij kot izenačevalnike zvoka, in je bil ustvarjen kot vsestranska identiteta, ki jo je mogoče prilagoditi glede na potrebe in naprave.  

Ta skalabilnost je ključna za zagotavljanje dosledne izkušnje ne glede na platformo ali velikost zaslona.

Christel Tholse Willers, namestnica izvršnega producenta tekmovanja za pesem Evrovizije 2024 pri SVT, je povedala:

"Ponosni smo, da lahko predstavimo identiteto, ki je zasnovana tako, da je fleksibilna in uporabna tako na zaslonu kot zunaj njega. Navdih zanjo je veličastni severni sij, katerega lepota in skrivnostnost sta se spremenili v "evrovizijski sij". Gre za očarljivo in čudovito mešanico bleščečih barv blagovne znamke tekmovanja za pesem Evrovizije, ki je ne bo mogoče videti le v treh oddajah v živo, temveč tudi v razburljivih različicah v različnih kontekstih na digitalnih platformah dogodka in daje evrovizijski občutek v mestnih prostorih Malmöja.

Bohan Bello iz oblikovalske agencije Uncut je ustvaril umetniško delo:

Identiteta ni le logotip, temveč zgodba sama po sebi, katere osnova je severni sij, gonilna sila pa barvna paleta [blagovne znamke] tekmovanja za pesem Evrovizije. Ta združitev elementov ustvarja dinamično in vsestransko paleto, ki bo omogočala ustvarjalno uporabo na različne načine.

Sidney Lim, ki je prav tako sodeloval pri oblikovanju, je dodal:

"Naš cilj je bil uporabiti čiste, preproste gradiente kot osnovne gradnike za oblikovanje identitete Evrovizije, ki je svetla, sodobna in usmerjena v prihodnost.

Vir:
Zadnje novice
Odštevajte skupaj z nami!
Do finala, 11. 5. 2024 še:
00
DNI
:
00
UR
:
00
Min
:
00
sec